Ukategorisert

Ny kontaktperson for JoinGame

Hei!

Fra og med i dag vil kommunikasjonsansvarlig Maren Agdestein gå av med fødselspermisjon. Derfor vil jeg, Aleksander Hauge fungere som hennes assistent frem til jul. All henvendelse kan derfor rettes mot meg. Dette inkluderer skriving av artikler, spørsmål relatert til siden, workshop som avholdes i oktober og øvrige spørsmål. Min mail er aleksander.hauge(at)gmail.com

Jeg studerer for tiden Bachelor i Filmvitenskap ved NTNU. Ved siden av studiene jobber jeg som kulturredaktør for Under Dusken.

Mvh, Aleksander Hauge

Diskusjon

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

