Ukategorisert

Ny medarbeider i JoinGame

Hei!

Maren Agdestein har sluttet i jobben som kommunikasjonsansvarlig i JoinGame, og jeg har gleden av å ta over hennes gode arbeid. Mitt navn er Kristina Halvorsen og jeg tar master i medievitenskap ved NTNU. Studieretningen heter visuell kultur og jeg skriver om videospill, så jeg føler meg veldig hjemme i JoinGame. Spørsmål, henvendelser og lignende kan rettes til meg på mail play@joingame.org, twitter @JoinGameNorge eller vår Facebook-side «JoinGame».

Bilde

Diskusjon

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

